پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان به مناسبت ایام عزاداری حسینی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان به مناسبت ایام عزاداری حسینی
تاريخ:چهارم مرداد 1402 ساعت 20:55   |   کد : 20179   |   مشاهده: 4938

مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان در پیامی ضمن تسلیت ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی نوشت: پیام حضرت سیدالشهدا (ع) و حماسه حسینی، آگاهی و بصیرت، مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی و خدمت به مردم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان، علی صادقی در پیام تسلیتی به مناسبت ایام عزاداری حسینی نوشت: «تاسوعا و عاشورای حسینی یادآور حماسه بزرگ حضرت سیدالشهدا (ع) و بزرگداشت آزادگی و مبارزه با ظلم و ستم است. محرم، ماه امر به معروف و نهی از منکر و واقعه عاشورا درسی بزرگ برای شیعیان جهان است.

تاسوعا و عاشورا عرصه تجلی کرامت و بزرگواری امام حسین (ع) و یاران بزرگوار ایشان است و بر همه واجب است که از برکات این ایام بهره‌مند شوند. پیام حضرت سیدالشهدا (ع) و حماسه حسینی، آگاهی و بصیرت، مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی و خدمت به مردم است. ما ملت امام حسینیم و همه ما باید در مسیر شهدای کربلا قدم برداریم.

ایام عزاداری حسینی را به اعضای محترم هیات مدیره، معاونان، مدیران، کارکنان شریف شرکت و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و امیدوارم همه عاشقان اهل بیت (ع) از مواهب این ایام بهره‌مند شوند.»

 

http://www.ihiic.ir/News/1/20179

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان