بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت شماره تلفن همراه خود را اعلام کنند

تاريخ:نهم اسفند 1400 ساعت 20:05   |   کد : 55   |   مشاهده: 46027
مجری طرح نسخه الکترونیک در سازمان بیمه سلامت از بیمه شدگان این سازمان درخواست کرد که با مراجعه به سامانه خدمات شهروندی سازمان بیمه سلامت یا اپلیکیشن «بیمه سلامت من»، شماره تلفن همراه خود را اعلام یا اصلاح کنند.
بهمن برزگر در این رابطه بیان کرد: شماره تلفن همراه برخی از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در سامانه نسخه الکترونیک جهت ارسال پیامک خدمات، نیازمند اصلاح است. در حال حاضر به این دلیل که شماره تلفن همراه برخی از بیمه شدگان ثبت نشده یا به نام سرپرست خانوار ثبت شده، شرح خدماتی که دریافت می‌کنند برای سرپرست خانوار پیامک می‌شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت می‌خواهیم که با مراجعه به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت به آدرس http://bimehsalamatiranian.ir یا اپلیکیشن «بیمه سلامت من» که از «کافه بازار» و «مایکت» و سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت قابل دانلود و نصب است، شماره تلفن همراه خود را اعلام یا اصلاح کنند.

برزگر گفت: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت همچنین از طریق سامانه شهروندی یا اپلیکیشن «بیمه سلامت من» می‌توانند به خدماتی مانند تمدید اعتبار، بازیابی کد رهگیری، مشاهده وضعیت پوشش بیمه‌ای، مشاهده اطلاعات خانوار، مشاهده تاریخچه خدمات، جست‌وجوی مراکز طرف قرار داد، مشاهده و چاپ صفحه اول دفترچه، نظرسنجی خدمات ارائه شده دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین به زودی امکان ثبت نام برای بیمه سلامت از طریق سامانه شهروندی و اپلیکیشن نیز فراهم خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان اظهار کرد: اگر افراد شماره تلفن همراه به نام خود ندارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ثبت خدمات غیر حضوری، شماره تلفن همراهی که به نام خودشان نیست و می‌خواهند پیامک خدمات برای آن شماره ارسال شود را اعلام و ثبت کنند.

برزگر گفت: با اصلاح و اعلام شماره تلفن همراه، کد رهگیری خدمات دریافتی، علاوه بر این‌که به پزشک در سامانه نشان داده می‌شود، برای تلفن همراه بیمار نیز پیامک شده و می‌تواند با همان کد رهگیری به داروخانه یا مراکز پاراکلینیک برای دریافت خدمات تجویز شده یا دارو، مراجعه کند.

وی بیان کرد: همچنین بیمه شدگان هنگام مراجعه به مطب نیز می‌توانند شماره تلفن همراه که به نام خودشان باشد و با شماره ملی تطابق دارد را ارائه کرده تا در سامانه ثبت شده و کد رهگیری و شرح خدمات برای خودشان ارسال شود.

http://www.ihiic.ir/News/1/55

برچسب ها :  بیمه سلامت
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان