مدیر کل بیمه گری سازمان بیمه سلامت خبر داد:

تمدید الکترونیک بیمه سلامت بیش از ۲۴ میلیون نفر از ابتدای سال

تمدید الکترونیک بیمه سلامت بیش از ۲۴ میلیون نفر از ابتدای سال
تاريخ:اول شهريور 1401 ساعت 10:44   |   کد : 10104   |   مشاهده: 7448

مدیرکل بیمه گری سازمان بیمه سلامت گفت: بعد از حذف دفترچه‌های کاغذی با توجه به این‌که نیازی به مراجعه حضوری برای تمدید دفترچه نبود، تمدید اعتبار بیمه‌ای به صورت الکترونیک انجام می‌شود و از ابتدای سال تاکنون بیمه بیش از ۲۴ میلیون نفر از همین طریق تمدید شده است.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، حنان حاجی محمودی در دیدار مدیر عامل سازمان بیمه سلامت با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان بیمه سلامت در حوزه خدمات الکترونیک افزود: پیش از این افراد باید برای تمدید بیمه خود به صورت حضوری مراجعه می‌کردند. حدود ۲۰ میلیون نفر از بیمه شدگان در صندوق روستاییان بیمه شده‌اند و برای تایید سکونت این افراد در روستا نیاز به تایید وزارت بهداشت و ثبت در سامانه سیب برای سکونت در روستا وجود دارد. همچنین تمدید بیمه افراد در صندوق سایر اقشار بر اساس فایل ارسالی بهزیستی، کمیته امداد و غیره انجام می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: صحت سنجی اطلاعات شماره تلفن همراه بیمه شدگان از طریق سرویس شاهکار انجام می‌شود و همخوانی تاریخ تولد با کد ملی از طریق استعلام ثبت احوال هنگام ثبت نام در سامانه شهروندی بیمه سلامت انجام می‌شود.

https://www.ihiic.ir/News/1/10104

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان