مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران:

تمرکز اصلی بر اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیکی است

تمرکز اصلی بر اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیکی است
تاريخ:نوزدهم شهريور 1401 ساعت 09:05   |   کد : 20106   |   مشاهده: 4820

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تمرکز اصلی بر اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیکی است و در حال حاضر میزان صدور نسخه های الکترونیکی در بیمه سلامت روزانه تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

محمد اسماعیل کاملی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خوشبختانه با اجرای طرح دارویار در میزان صدور نسخه های الکترونیکی افزایش داشتیم، چون افرادی که می خواهند از ما به التفاوت ارز استفاده کنند باید نسخه الکترونیکی داشته باشند. در حال حاضر میزان صدور نسخه های الکترونیکی در بیمه سلامت روزانه تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه پرونده الکترونیک شامل تمام خدمات دریافت شده فرد در حوزه سلامت است افزود: در حال حاضر تمرکز بر روی اجرای نسخه الکترونیکی بوده و بخش های دیگر متولیان دیگری دارد، البته در مراجعات سرپایی افرادی که تحت پوشش بیمه سلامت هستند، می توانند تمام مراجعات خود را در پنل شهروندی مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: سلامت ملی الکترونیک ابعاد بسیار وسیعی دارد، در حال حاضر الزام قانونی برای دسترسی شهروندان و ارایه کنندگان خدمات به پرونده سلامت الکترونیک است که این پرونده حداقل 3 جز اصلی دارد که می توان به خدمات عمومی که افراد با مراجعه به مراکز مراقبتی و شبکه های بهداشت و درمان دریافت می کنند اشاره کرد، همچنین جزء بعدی مراجعات سرپایی افراد در طول سال به پزشکان است، از سوی دیگر خدمات بستری نیز جزء سوم پرونده سلامت است؛ لذا در گام اول باید اجزا کنار هم قرار گیرند تا بتوانیم بگوییم پرونده الکترونیک سلامت را شکل دادیم.

https://www.ihiic.ir/News/1/20106

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان