مدیرعامل سازمان بیمه سلامت مطرح کرد:

تاثیر حمایت مجلس و پایداری بیمه سلامت در اجرای طرح نسخه الکترونیک

تاثیر حمایت مجلس و پایداری بیمه سلامت در اجرای طرح نسخه الکترونیک
تاريخ:بيست و ششم مهر 1401 ساعت 15:30   |   کد : 20118   |   مشاهده: 4688
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بدون تردید حمایت‌های مجلس و پایداری بیمه سلامت در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی بی تاثیر نبود و تا زمانی که زیرساخت‌های الکترونیکی در کشور مستقر نشود، نمی‌توان طرحی را به درستی و کامل اجرا کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان، محمد مهدی ناصحی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه بیمه آتیه سازان حافظ به سامانه سازمان بیمه سلامت در اجرای نسخه نویسی الکترونیکی متصل شده است گفت: خوشبختانه بیمه مرکزی و بیمه سلامت تعامل مناسبی در این خصوص داشته و به طور جدی اقدامات لازم در حال انجام است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با بیان اینکه بدون تردید حمایت های مجلس و پایداری بیمه سلامت در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی بی تاثیر نبود افزود: تا زمانی که زیر ساخت های الکترونیکی در کشور مستقر نشود، نمی توان طرحی را به درستی و کامل اجرا کرد.

وی با تاکید بر اینکه نیازهای القایی در حوزه سلامت باید کاهش پیدا کند تصریح کرد: هزینه ها را باید در جهت صحیح پیش برد، خوشبختانه نسخه نویسی الکترونیکی تاکنون در شرایط قابل قبولی اجرا شده و مشکل جدی حتی در زمان ضعف اینترنت هم وجود ندارد.

ناصحی با یادآوری اجرای بیمه 3 دهک اول جامعه اظهار داشت: افراد فاقد بیمه در مناطق آسیب پذیر و حاشیه شهرها را شناسایی کرده و تاکنون بیش از 800 هزار نفر حاشیه نشین ها بیمه فعال شدند، با کمک مجلس 6 هزار میلیارد تومان برای این مساله در نظرگرفته شده است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با مدیریت منابع می توان خدمات مناسبی به افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر ارایه داد. البته در حال حاضر بین 500 هزار نفر تا یک میلیون نفر هیچ بیمه ای ندارند.

https://www.ihiic.ir/News/1/20118

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان