مدیرکل آمار و مهندسی اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد:

نسخه نویسی الکترونیکی 78 هزار پزشک در مهر ماه

نسخه نویسی الکترونیکی 78 هزار پزشک در مهر ماه
تاريخ:سوم آبان 1401 ساعت 18:23   |   کد : 20120   |   مشاهده: 4520

مدیرکل آمار و مهندسی اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران از نسخه نویسی الکترونیکی ۸۹ هزار پزشک در مهر ماه امسال خبر داد و گفت: فقط ۳ درصد نسخه‌های ورودی به سازمان بیمه سلامت به صورت کاغذی است که به شکل نیمه الکترونیکی وارد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان، امیر حسین حبیبیان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در حال حاضر 97 درصد اجرای نسخه نویسی الکترونیکی در مراکز طرف قرار داد و غیر طرف قرار داد بیمه سلامت در کشور محقق شده و ورودی به سازمان تنها 3 درصد نسخ به صورت کاغذی است که به شکل نیمه الکترونیکی وارد می شود.

مدیر کل آمار و مهندسی اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در ماه های مرداد، شهریور و مهر تقریبا شاخص اجرای پروژه 97 درصد است و تغییر محسوسی ایجاد نشده است. خوشبختانه حدود 80 هزار پزشک در اجرای پروژه نسخه نویسی الکترونیکی به صورت صدرصد الکترونیک نسخه نویسی کرده اند و شامل پزشکان طرف قرار داد و غیر طرف قرار داد می شود.

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی بیشترین درصد استفاده از نسخه کاغذی را داشته است تصریح کرد: طبق هماهنگی های بعمل آمده و در خصوص موارد استثنا امکان استفاده از نسخه کاغذی در برخی شرایط وجود دارد، از 89 هزار پزشکی که در مهرماه مشارکت در نسخه الکترونیک داشته اند 9 هزار پزشک اقدام به نسخه نویسی کاغذی یا نیم الکترونیک و 80 هزار پزشک نسخه نویسی تمام الکترونیکی داشتند.

https://www.ihiic.ir/News/1/20120

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان