عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران:

بیمه سلامت از راهکارهای اساسی جهت توسعه عدالت در سلامت استفاده می‌کند

بیمه سلامت از راهکارهای اساسی جهت توسعه عدالت در سلامت استفاده می‌کند
تاريخ:پنجم دی 1401 ساعت 00:42   |   کد : 20134   |   مشاهده: 4761
عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از کلیه روش‌ها و راهکارهای اساسی در جهت منافع مردم در راستای توسعه عدالت در سلامت استفاده می‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، علی رضا اعرابی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر نگاه سیستمی به سازمان گفت: عامل مهم مدیریت جهادى عبارت است از خودباورى و اعتماد به نفس و اعتماد به کمک الهى، لذا در همه کارها توکل به خداى متعال را فراموش نکنید و به کمک‌هاى الهى اعتماد کنید.

وی تاکید کرد: از طرح ها و پروژه های موجود سازمان همچون پرداخت هزینه های بیماران خاص و صعب العلاج و پرداخت هزینه های ناباروری و نازایی در جهت حمایت از مردم استفاده کنید.

اعرابی بر تعامل با مسئولین ارشد استان و رایزنی در خصوص طرح ها و برنامه های سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد و گفت: از کلیه روش ها و راهکارهای اساسی در جهت منافع مردم در راستای توسعه عدالت در سلامت و کمک به مردم آسیب پذیر در مناطق محروم استفاده خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در سازمان بیمه سلامت با توجه به روحیه و نگرش خدمتگذاری حاکم در آن همه کارکنان باید همه تلاش خود را برای پیشرفت سازمان بکار ببندند. ما هر جا یک مدیریت انقلابی فعال و پر تحرک داشتیم، کار پیش رفته است.

وی تاکید کرد: یکی از الزامات مدیریت، کارآمدی، متعهد و متدین بودن است. اگر مدیریت جهادی یا همان کار و تلاش با نیت الهی و مبتنی بر علم و درایت حاکم باشد، مشکلات قابل حل است و سازمان حرکت رو به جلو را ادامه خواهد داد.

پایان پیام/

https://www.ihiic.ir/News/1/20134

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان