مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران مطرح کرد:

حرکت رو به جلو سازمان بیمه سلامت با محوریت بیمه شدگان

حرکت رو به جلو سازمان بیمه سلامت با محوریت بیمه شدگان
تاريخ:هفدهم دی 1401 ساعت 14:18   |   کد : 20136   |   مشاهده: 4746
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: تلاش کردیم در سازمان بیمه سلامت نگاه فنی و علمی داشته و حرکتی رو به جلو با محوریت بیمه شدگان داشته باشیم و برای مشکلات بیمه شدگان، راهکارهایی پیدا کرده و در جهت حل آنها قدم برداریم.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، محمد مهدی ناصحی در نشست تخصصی و دوره آموزشی روابط عمومی‌های این سازمان افزود: کار روابط عمومی بسیار پر اهمیت است و روابط عمومی پیشانی هر سازمان است و اقدامات سازمان از طریق روابط عمومی به گوش مردم می‌رسد. در حال حاضر سازمان بیمه سلامت در ارزیابی عملکردهای مختلف میان سازمان‌های گوناگون، جایگاه مناسبی دارد که حاصل زحمت‌های همکاران این سازمان است.

وی ادامه داد: هدف اصلی سازمان بیمه سلامت، ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان است و روز به روز باید کیفیت خدمات بهتر شود تا بیمه شدگان رضایت کامل داشته باشند. سازمان بیمه سلامت در حوزه سلامت اهمیت زیادی دارد و در سال‌های اخیر مشاهده می‌کنیم که بیمه سلامت به جایگاه اصلی خود نزدیک‌تر شده است. هنوز جا دارد که کمیت و کیفیت بیمه ارتقا پیدا کند.

ناصحی بیان کرد: نزدیک به ۴۶ میلیون نفر بیمه شده تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار دارند که عمدتا از اقشار کم درآمد جامعه هستند که این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. با دولت و مجلس همکاری‌ها و پیگیری‌های جدی انجام شد تا افراد بدون بیمه در مناطق آسیب پذیر تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند. این فرصت برای سازمان بیمه سلامت فراهم شد که افراد بیمه نشده را در شرایط سخت اقتصادی تحت پوشش بیمه قرار بدهد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت افزود: در زمینه هزینه‌های بیماری‌های صعب العلاج نیز سازمان بیمه سلامت حرکت جدی انجام داد تا هزینه درمان این بیماران کاهش پیدا کند. دولت و مجلس در این زمینه با سازمان بیمه سلامت همکاری بسیار خوبی انجام دادند.

وی اظهار کرد: همچنین در این دوره به موضوعاتی مانند اتیسم و توان بخشی توجه کردیم، زیرا این موارد در گذشته مغفول واقع شده بود. حالا باید به سمت افزایش کیفیت خدمات حرکت کنیم. از طرفی فعالیت‌های سازمان بیمه سلامت باید به گوش گیرندگان خدمات سلامت برسد. برخی تا پیش از این حتی خبر نداشتند که می‌توانند تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند. این نشان می‌دهد که باید برای افزایش سواد سلامت و آگاهی مردم تلاش کنیم.

https://www.ihiic.ir/news/1/20136

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان