پیام تبریک نوروزی مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان

پیام تبریک نوروزی مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان
تاريخ:بيست و نهم اسفند 1401 ساعت 14:31   |   کد : 20160   |   مشاهده: 5782

مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان در پیام نوروزی ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان در بهار امسال، نوشت: عید نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانیان و جلوه‌ای از فرهنگ و سنت مردم و بهانه‌ای برای صلح و دوستی و همدلی و مهربانی است و با احسن الحال به استقبال سال نو می‌رویم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان در پیام نوروزی نوشت:

«بسمه تعالی

یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار
یامُدَبّر اللیل وَ النَهار
یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال
حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال


عید نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانیان و جلوه‌ای از فرهنگ و سنت مردم و بهانه‌ای برای صلح و دوستی و همدلی و مهربانی است و با احسن الحال به استقبال سال نو می‌رویم و خدا را شاکریم که توفیق خدمت به ما داد. بهار امسال با ماه مبارک رمضان متقارن گشته و باید این فرصت را برای حمد و شکر پروردگار متعال بیشتر از همیشه غنیمت بشماریم.

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های بی دریغ کلیه همکاران ارجمندم، پیشاپیش فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ را به اعضای محترم هیات مدیره، معاونین، مدیران، کارکنان شریف شرکت و خانواده محترم ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی سلامتی، موفقیت و شادی روز افزون برای همه عزیزان مسئلت دارم.

 

علی صادقی

مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان»

https://www.ihiic.ir/news/1/20160

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان