مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیامی به مناسب روز روابط عمومی:

روابط عمومی کارآمد نقطه عطف پیشرفت و تحول سازمانی است

روابط عمومی کارآمد نقطه عطف پیشرفت و تحول سازمانی است
تاريخ:بيست و هفتم ارديبهشت 1402 ساعت 15:50   |   کد : 20170   |   مشاهده: 6207
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی نوشت: نقطه عطف پویایی و چابکی روابط عمومی ارتباط موثر با افکار عمومی، اتخاذ سیاست‌های کارآمد سازمانی و گسترش حلقه ارتباطی با رسانه‌ها است.
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات نوشت: «27 اردیبهشت ماه به نام روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است، روزی که باید به نقش اثرگذار و بی بدیل روابط عمومی در تغییر و تحولات سازمانی بیش از گذشته توجه داشت. بدون شک روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه و پیشرفت در تمام ابعاد آن در روشن‌گری افکارعمومی است.

امروزه دنیای ارتباطات دچار تغییرات شگرفی شده که نسبت به ادوار گذشته قابل شرح و توصیف نیست، تولد شبکه های اجتماعی و رسانه های دیجیتال ارتباطات را در مسیر جدیدی قرارداده است که برای نیل به اهداف درون و برون سازمانی باید مورد توجه مسئولان و فعالان این عرصه قرار گیرد. در حال حاضر اصحاب رسانه بیشترین ارتباط را با روابط عمومی سازمان ها داشته و روابط عمومی موفق و قدرتمند در گرو شفافیت در عمکلردها و اطلاع رسانی است، لذا نقطه عطف پویایی و چابکی روابط عمومی ارتباط موثر با افکار عمومی، اتخاذ سیاست های کارآمد سازمانی و گسترش حلقه ارتباطی با رسانه ها است.

در پیشرفت روز افزون ارتباطی عوامل مختلفی نقش دارند که توجه به سرمایه انسانی و دارای مهارت بالا و آکادمیک در روابط عمومی نیز جایگاه مهمی داشته و نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود.

اینجانب فرا رسیدن این روز را به فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه که با عملکرد علمی، کارشناسی و همچنین مشارکت منسجم خود سبب بهبود جایگاه این حوزه و به ارتقاء حوزه ارتباطات به عنوان یک رشته دانشگاهی کمک کردند، تبریک عرض نموده و برای تمامی مدیران، کارشناسان و دست اندرکاران آرزوی موفقیت دارم.»

https://www.ihiic.ir/news/1/20170

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان