پیام نوروزی مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان
تاريخ:بيست و هشتم اسفند 1402 ساعت 23:38   |   کد : 20192   |   مشاهده: 1023

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان، دکتر داریوش محمدی عضو هیات مدیره و مدیرعامل، با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز ۱۴۰۳ را به کارکنان، سهامداران و همه ذی نفعان شرکت تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا


یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَار
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَال
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

 
شکفتن گل‌ها در پی زمستان سرد و بی روح، نشان از حیات مجدد طبیعت و «نو شدن» دارد و تقارن بهار امسال با ماه مبارک رمضان جان‌ها را نیز زنده کرده است. باشد که به برکت این تقارن فرخنده همه ما شامل لطف و رحمت پروردگار مهربان قرار بگیریم.

روزهای نوید بخش بهار و سال نو را حضور اعضای محترم هیات مدیره، مدیران گرانقدر و عموم همکاران ارجمند و پرتلاش تبریک و شادباش عرض می‌کنم و امیدوارم به لطف خداوند متعال، سال جدید سالی سرشار از تندرستی، شادکامی و توأم با خیر و برکت برای همه ما باشد.

در سالی که گذشت به لطف خدا، حمایت سازمان بیمه سلامت ایران، همراهی و مساعی اعضای محترم هیات مدیره و‌تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمند و پرتلاش شرکت، گام‌های بلند و مؤثری در اعتلا و پیشبرد امور شرکت و همراهی با سازمان بیمه سلامت ایران در ارائه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان عزیز برداشته شد.

با شروع سال جدید، به فضل خدا و با اتکا به سرمایه‌های انسانی کارآمد، ارزشمند و منسجم و نیز قابلیت‌های درون سازمانی، حرکت شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان به واسطه تقویت و تحکیم زیرساخت‌ها، بهبود مستمر عملکرد شرکت و برداشتن گام‌های بلند و مطمئن به منظور همراهی موثرتر با سازمان بیمه سلامت ایران در ارتقای کیفیت سطح ارائه خدمات به بیمه شدگان محترم شتاب بیشتری خواهد داشت.

لازم می‌دانم از همراهی و حمایت بی دریغ سهام‌داران گرامی به ویژه هیات مدیره محترم سازمان بیمه سلامت و نیز از تلاش‌ها و زحمات یکایک همکاران گرامی در پیشبرد اهداف شرکت تشکر و قدردانی ‌نمایم.

امیدوارم در سال جدید به لطف پروردگار و انسجام، همدلی و تلاش همه جانبه همه ارکان شرکت، شاهد اعتلای بیش از پیش در خدمتگزاری به بیمه شدگان و مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

در سال جدید استمرارِ صحت، سلامتی و عاقبت به خیری همه عزیزانم در شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان را از خداوند متعال خواهانم.


داریوش محمدی
مدیرعامل
نوروز ۱۴۰۳

https://www.ihiic.ir/News/1/20192

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان